GPL_garages-slim

GPL Slim

GPL_garages-medium

GPL Medium

GPL_garages-flat

GPL Flat

GPL_garages-cassette

GPL Cassette

GPL_garages-stripe

GPL AluLine

GPL_garages-houtnerf

GPL Houtnerf

GPL_garages-glas

GPL Glassecties

GPL_garages-deur

GPL Loopdeuren

GPL_garages-combi

GPL Combi

GPL_garages-stripe

GPL Stripe

Klik hier om van bovenstaande sectionale poorten een fotogalerij te bekijken.

Railconstructie
Alnaargelang de afmeting van de poort of de beschikbare ruimte boven de poort, wordt gekozen voor het passende beslag. Hiervoor werken wij met drie verschillen railconstructies, te weten;

  • torsieveren boven de poort, horizontaal tegen de dag gemonteerd
  • torsieveren achteraan de poort, horizontaal gemonteerd tegen de railconstructie
  • trekveren verticaal aan weerszijden van de poort

Motorisatie
Middels een rail boven de poort wordt de motorisatie in aangedreven. Onze budget aandrijving is van het merk Avanti, onze premium aandrijving is van het merk Tormatic. Standaard wordt de poort met de Avanti motorisatie geleverd inclusief twee handzenders. Optioneel kunt u extra handzenders, een vaste muurschakelaar of een codeklavier bestellen.

Modellen
Qua modellen bieden wij “voor ieder wat wils”. Volledig glad is mooi strak, maar daarmee ook erg gevoelig voor beschadigingen. Ons stucco motief is minder gevoelig voor kleine beschadigingen, omdat er sowieso al een lichte structuur in zit. Kiest u liever voor de klassieke look, dan is ons houtnerf motief of het cassette paneel interessant. Imitatie hout klinkt niet erg charmant, maar wij bieden een tweetal varianten die heel erg in de buurt komen van de klassieke hout look. Daarnaast zijn de poedercoat panelen in de kleuren 7016 en 7039 erg gewild en zeer van deze tijd. Verder kan de poort in elke ral kleur geleverd worden middels regulier spuitwerk.
Op deze site krijgt u een prima indruk van de mogelijkheden. Voor bestelling komen wij sowieso persoonlijk bij u opmeten (gratis) en tonen wij u demopanelen van de mogelijkheden. Tijdens dit bezoek wordt eveneens uitgelegd wat de verschillen zijn tussen de budget motor van Avanti en onze premium motor van het merk Tormatic.

Loopdeur in de poort
“Alles heb z’n voor- en nadelen”, zo ook een loopdeur in een poort. Indien gewenst, kunnen wij een poort leveren met een ingebouwde loopdeur. De voordelen van een loopdeur zijn evident, houd evenwel rekening met de volgende nadelen:

  • vaak hebben loopdeuren een dorpel van pakweg 25 cm, ideaal om over te struikelen en te beschadigen. Mooi is het ook niet, zo’n deur die op 25 cm vanaf de grond begint. Onze loopdeuren hebben een dorpel van 3 cm. Om toch een stevige constructie in deze draaiende poort te garanderen, moet u rekening houden met een forse meerprijs.
  • Een extra doorgang vraagt extra beveiliging. Een veilig slot op een loopdeur is een extra kostenpost
  • Een loopdeur wordt snel vergeten bij het afsluiten. Een poort zonder loopdeur zit altijd op slot.
  • Uw poort raakt veel sneller beschadigd bij frequent in en uitrijden van fietsen, skelters etc.

Indien de loopdeur gewenst wordt om uw kinderen eenvoudig binnen en buiten te laten komen met fietsen of tijdens het speeluurtje, overweeg dan eens ons draadloos codeklavier. Hierop kunt u meerdere codes programmeren, zodat u zonder sleutel (of beschadigingen) de garage kunt betreden. Bovendien, het is vele malen goedkoper!

GPL_garage-voorbeeld-meerinformatie

Meer informatie
Klik op het icoontje hierboven om nog meer uitgebreide informatie te lezen m.b.t. onze garagepoorten. De afbeelding zal zich openen in een nieuw tabblad/venster

Klanten vertellen

Sectionale poorten | Beoordeeld door Huub Lacroix (Maaseik) op .“Specialisten”
“Veel leveranciers doen in poorten, kozijnen, hekwerken, rolluiken, zonwering en nog meer. Het feit dat Garagepoorten Limburg zich concentreert op sectionale poorten, geeft mij het vertrouwen dat ik met specialisten te maken heb.”